Aanmelden op Spoed
Bij binnenkomst op de Spoedgevallendienst wordt u eerst door een administratief medewerker ingeschreven. Dit is noodzakelijk om als patiƫnt binnen het UZ Brussel geregistreerd te worden. Dankzij een uniek patiƫntnummer kunnen wij er voor zorgen dat alle onderzoeken, uitslagen en behandelingen op de juiste wijze worden verwerkt.
Wat brengt u mee?
Voor correcte en vlotte inschrijving vragen wij u de volgende gegevens bij de hand te houden:
- Legitimatiebewijs (paspoort, rijbewijs of identiteitskaart)
- ISI+kaart (kinderen)
- Gegevens huisarts
- EZV-kaart (buitenlandse patiƫnten)
- Eventueel verwijsbrief huisarts/ander ziekenhuis
- In te vullen attesten, ā¦
Begeleiding op de Spoedgevallendienst
Opgelet: door het coronavirus is de bezoekregeling tijdelijk aangepast.
We vragen u om zich slechts door ƩƩn persoon te laten begeleiden. Andere personen kunnen wachten in de wachtzaal.