Respect: hét sleutelwoord

Respect zit verweven in het DNA van het UZ Brussel. Daarom staat respect ook centraal bij het reageren op nieuws- of blogberichten. We kennen graag uw graag mening en staan open voor suggesties of vragen, maar vragen wel om een aantal simpele regels in acht te nemen. Alleen reacties die de regels respecteren, worden goedgekeurd en gepubliceerd.

Dialoog

Elke open en verdraagzame discussie over het UZ Brussel is welkom. Reacties die blijk geven van een gebrek aan respect, worden niet gepubliceerd. Persoonlijke aanvallen, maar ook racistisch, discriminerend, agressief of grof taalgebruik kunnen daarom absoluut niet door de beugel.

Privacy

Het UZ Brussel respecteert het medisch geheim en de privacy van zijn patiënten. Daarom worden medische vragen of reacties die de privacy van onze patiënten in het gedrang brengen, niet gepubliceerd.

Vragen

Niet-medische vragen zijn welkom. Voor sommige vragen wordt u doorverwezen naar specifieke diensten. U kan met niet-medische vragen en suggesties ook altijd terecht in Info@, het informatiecentrum in de inkomhal van het ziekenhuis. (link integreren)

Suggesties

Hebt u een idee of een suggestie hoe we onze zorg nog kunnen verbeteren? Geef die gerust door via het daarvoor voorziene webformulier.

Klachten

Kwaliteit en patiëntveiligheid staan centraal in alle processen van het UZ Brussel. Liep er toch iets fout of had u een negatieve ervaring met het ziekenhuis, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze Ombudsdienst.

Reclame

Commerciële berichten, bevragingen, uitnodigingen voor wedstrijden en andere berichten die geen band hebben met het UZ Brussel, worden niet gepubliceerd.

< Terug